Hovedentreprise

Vi tilbyder __

Som hovedentreprise mener vi, at vores fornemmeste opgave er at styre det tværfaglige samarbejde i en byggeproces. Vi ønsker at sikre, at alle parter inddrages og føler ejerskab af projektet igennem hele byggefasen – fra ide til overdragelse af nøglen.

Vi tager ansvar for, at alle processer i et byggeprojekt glider optimalt og anvender i den forbindelse markedets nyeste og mest kendte værktøjer, når det gælder styring og kontrol af tid, økonomi, kvalitet, sikkerhed og sundhed.

HKL har stor erfaring med håndtering af komplekse byggerier så som stuebyggeri, erhverv med inddragelse af lejere, nybyggeri og lign. og ved hvordan vi planlægger, inddrager og kommunikerer med beboere, som påvirkes af et byggeri. Med andre ord sørger vi for en konstruktiv beboerhåndtering med åben dialog, så byggeprocessen holdes igang og bygherre forstyrres mindst muligt.

Ønsker du at høre mere om, hvordan vi arbejder med hovedentrepriser, er du velkommen til at tage kontakt til  Per Rasmussen, som er daglig leder i afdelingen. 

Hos HKL A/S får du 

Én kontaktperson gennem hele forløbet
Løsninger der har dit byggeri i fokus
Kvalitet til den aftalte pris
Sikkerhed for at aftaler og deadlines overholdes
Et unikt fokus på dig som kunde
Særligt fokus på beboerhåndtering - både ved erhverv og bolig

Per Rasmussen
Afdelingsleder

Tlf: +45 42 60 85 35
Email: per@hkl-as.dk

Sidste nye

Projekt fra HKL Entreprise

Nørrebrogade 58

Ejerforeningens opdrag bestod af en totalrenovering af deres facader og udskiftning af alle vinduer med efterfølgende montering af altaner.
Read more